wtorek, 8 kwietnia 2014

'Baseballówka' z rękawem typu raglan

Nie jestem wielką fanką marynarek. Może jeszcze nie dojrzałam do takiego stroju. Z drugiej strony, wyrosłam już z typowo sportowych bluz.
Znajdując złoty środek, pierwszym moim projektem była pozbawiona sportowego charakteru bluza (choć tu bardziej pasuje stwierdzenie "blezer") baseballówka z rękawami typu raglan.
Opolski sklep uraczył mnie pięknymi, mięsistymi dzianinami - gładką w kolorze ciemnego szmaragdu (dobra, w określaniu barw nieoczywistych nie jestem dobra) oraz kremową, wyciskaną w kwiaty.
Całość została uszyta na overlocku, jedynie zamek wszyłam na zwykłej maszynie.

Bluza miała okazję 'pójść' na pokazie z okazji Cracow Fashion Week, zorganizowanym 29-go marca na krakowskim Kazimierzu.



1 komentarze:

Blog Designed by The Single Momoirs